28 maja 2020 r.
Plan lekcji:
Zajęcia rozwijające komunikowanie się (2 godz.) Utrwalenie adresu zamieszkania. Rozpoznawanie i nazywanie różnych budynków mieszkalnych.: „Czy znacie te miejsca w Świnoujściu?”. Spacer po Świnoujściu - zwrócenie uwagi na ciekawe miejsca.
Temat: DOM-BLOK
1. Na początek powiedzcie z pamięci dokładny swój adres zamieszkania, czy mieszkacie w bloku, czy w domu jednorodzinnym? Czy Wasz dom jest piętrowy czy parterowy? I co to oznacza?
A teraz poprzeglądajcie zdjęcia różnych budynków. Który z nich jest podobny do Waszego domu?
Czy wiecie jak nazywają się budynki na poszczególnych zdjęciach?
kamienica
dom - bliźniak
dom drewniany
wieżowiec
dom jednorodzinny w zabudowie szeregowej
blok
2. Spacer po okolicy, w której mieszkają uczniowie. Rozpoznawanie charakterystycznych budynków, miejsc. Zrobienie zdjęć telefonem komórkowym: np. budynku typu Dom Kultury, mój budynek mieszkalny, centrum handlowe.
Kamil w
OdpowiedzUsuńPatryk
OdpowiedzUsuń